Išsaugoti pirkinių sąraše
Sukurti naują pirkinių sąrašą

Parduotuvės taisyklės

INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS MUSCLEPOWER TAISYKLĖS

Galioja nuo 2024-06-01

§ 1 Sąvokos

Šiose Taisyklėse pateikiamos tokios sąvokos:

  • Pardavėjas – MUSCLE POWER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, registruota Čenstakavoje (lenk. Częstochowa, pašto kodas 42-202), adresu: ul. Krakowska g. 45 /86/87A. Įmonė įregistruota Lenkijos verslininkų nacionaliniame teisme (Krajowy Rejestr Sądowy), kurį tvarko Čenstakavos apylinkės teismas (XVII-ojo ūkio skyriaus KRS) po KRS numeriu 0001078541, NIP (mokesčių mokėtojo kodas) 9492266115, REGON 527368864, BDO: 000617562, įstatinis kapitalas – 500 000,00 PLN; el. paštas: sklep@musclepower.pl, telefono nr.: +48 34 307 21 02;
  • Internetinė parduotuvė – Pardavėjo internetinė parduotuvė, veikianti adresu https://musclepower.pl;
  • Produktas – Pardavėjo turimas produktas, galintis būti Pirkimo–pardavimo sutarties objektu;
  • Klientas – pirkėjas, t. y. bet kuris fizinis asmuo, juridinis asmuo arba organizacinis vienetas be juridinio asmens teisių, kuris pateikia užsakymą Internetinėje parduotuvėje;
  • Vartotojas – fizinis asmuo, sudarantis sandorį su verslininku, kai tas sandoris nėra tiesiogiai susijęs su jo verslo ar profesine veikla;
  • Verslininkas – fizinis ar juridinis asmuo arba organizacinis vienetas, neturintis juridinio asmens teisių, kuriam įstatymai suteikia teisinį subjektiškumą ir kuris savo vardu vykdo komercinę ar profesinę veiklą;
  • Verslininkas su vartotojo teisėmis – fizinis asmuo, sudarantis Pirkimo–pardavimo sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, kai iš Sutarties turinio matyti, kad ji neturi profesinio pobūdžio šiam asmeniui, ypač atsižvelgiant į veiklos sritį, nurodytą Verslo registre (CEIDG);
  • Pirkimo–pardavimo sutartis – pagal šias Taisykles Kliento ir Pardavėjo sudaryta sutartis per Internetinę parduotuvę;
  • Pristatymas – Pardavėjo per vežėją (Tiekėją) Klientui pristatomos užsakytos prekės;
  • Tiekėjas – subjektas, bendradarbiaujantis su Pardavėju, užtikrinant prekių Pristatymą;
  • Registracija – faktinis veiksmas, kurio metu Internetinėje parduotuvėje sukuriama Kliento paskyra;
  • Kliento paskyra – kiekvienam Klientui individualiai sukurtas paskyros panelis, kurį Pardavėjas aktyvuoja atlikus Registraciją;
  • Slaptažodis – simbolių rinkinys (raidės, skaitmenys ar kt.), kurį Klientas pasirenka Registracijos metu Internetinėje parduotuvėje, siekdamas apsaugoti savo Kliento paskyrą.

§ 2 Bendrosios nuostatos

  • Šios Taisyklės nustato tvarką, pagal kurią Pardavėjas parduoda Produktus (prekes).
  • Norint įsigyti prekę, palikti komentarą arba naudotis kitomis Internetinės parduotuvės funkcijomis, būtina susipažinti su Taisyklėmis ir jas priimti.
  • Pardavėjas nevykdo didmeninės prekybos per Internetinę parduotuvę.
  • Šiose Taisyklėse nustatytos bendros sąlygos bei taisyklės, pagal kurias Pardavėjas per Internetinę parduotuvę parduoda prekes, ir jos yra neatskiriama sudarytų Pirkimo–pardavimo sutarčių dalis.
  • Pardavėjas parduoda prekes (Produktus), kurios nurodomos Internetinėje parduotuvėje.
  • Pardavėjas privalo pristatyti Klientui prekes be trūkumų. Pardavėjas atsako už Produktų ir kitų jo teikiamų paslaugų atitiktį sutarčiai, kuri yra sudaroma su Klientu. Visi Internetinėje parduotuvėje siūlomi Produktai yra nauji, be fizinių ir teisinių trūkumų, taip pat teisėtai pateikti Lenkijos rinkai. Pardavėjas gali parduoti ir išparduodamas ar parodai naudotas prekes – jos yra atitinkamai paženklintos ir aprašytos kaip išpardavimas (angl. „outlet“).
  • Visų Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Produktų kainos nurodomos su PVM. Klientas gali pasirinkti, kokia valiuta (PLN, EUR, CZK, GBP, USD) sumokėti už Produktą:
    • Lenkijos zlotais (PLN);
    • eurais (EUR);
    • Čekijos kronomis (CZK);
    • Didžiosios Britanijos svarais (GBP);
    • JAV doleriais (USD).
  • Taisyklių 7 punkte nurodytos kainos neapima Pristatymo išlaidų ir kitų galimų papildomų išlaidų, kurias Klientas gali patirti sudarydamas Pirkimo–pardavimo sutartį. Kainos užsienio valiutomis perskaičiuojamos pagal Lenkijos nacionalinio banko (NBP) vidutinį kursą.
  • Klientas gali įsigyti Produktus Internetinėje parduotuvėje dviem būdais:
    • per savo Kliento paskyrą,
    • be paskyros sukūrimo (kaskart būtina iš naujo patvirtinti šias Taisykles).
  • Draudžiama naudoti Internetinės parduotuvės išteklius ar funkcijas neteisėtais tikslais, pažeidžiant gerą moralę ar trečiųjų asmenų teises, ypač draudžiama: pateikti klaidinančią, neteisingą ar neteisėtą informaciją, taip pat užsiimti veikla, kuri pažeidžia Pardavėjo interesus (konkurentų reklamavimas, kt.). Jei Klientas taip elgiasi, Pardavėjas turi teisę blokuoti prieigą prie Kliento paskyros ir apie tai nedelsiant informuoti el. paštu, nurodytu registracijos formoje.
  • Kai kurie Pardavėjo siūlomi Produktai skirti tik pilnamečiams (18 m.). Taip yra dėl jų specifikos arba galimos rizikos, kurią gali sukelti tokio produkto naudojimas. Tokie Produktai atitinkamai pažymėti, o Klientui gali būti reikalinga patvirtinti savo pilnametystę.
  • Internetinė parduotuvė veikia tinkamai, jei Klientas:
    • naudoja naujausią naršyklės versiją (Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari ar Opera),
    • yra įjungęs JavaScript funkciją,
    • yra įgalinęs slapukų (cookies) ir svetainės duomenų tvarkymą.

§ 3 Registracija

  • Klientas gali sukurti savo Kliento paskyrą Internetinėje parduotuvėje – tai galima padaryti nemokamai registruojantis.
  • Registracija atliekama užpildant Pardavėjo pateiktą registracijos formą.
  • Pildydamas registracijos formą, Klientas privalo nustatyti unikalų Slaptažodį bei susipažinti su Taisyklių turiniu ir jį patvirtinti pažymėdamas atitinkamą laukelį formoje.
  • Pildant registracijos formą, Klientas gali savanoriškai sutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi rinkodaros tikslais, pažymėdamas atitinkamus laukelius. Šį sutikimą galima bet kada atšaukti, parašius Pardavėjui el. paštu: sklep@musclepower.pl.
  • Užpildytą registracijos formą Klientas išsiunčia Pardavėjui elektroniniu būdu pažymėdamas atitinkamą laukelį. Pardavėjas netrukus po to išsiunčia registracijos patvirtinimą nurodytu el. paštu.
  • Registracija ir paskyros sukūrimas reiškia, kad Klientas sutinka su visomis šių Taisyklių nuostatomis, įskaitant sutikimą gauti PVM sąskaitas faktūras elektronine forma.
  • Klientas turi teisę bet kuriuo metu ištrinti savo paskyrą Internetinėje parduotuvėje. Tam reikia išsiųsti el. laišką adresu sklep@musclepower.pl iš to paties adreso, kuris susietas su paskyra.

§ 4 Užsakymų pateikimas

  • Klientas gali pateikti Užsakymus dviem būdais:
    • elektroniniu būdu per Internetinę parduotuvę,
    • telefonu +48 34 307 21 02 Pardavėjo darbo valandomis.
  • Norint pateikti Užsakymą Internetinėje parduotuvėje, Klientas:
    • susideda prekes į krepšelį,
    • nurodo pristatymo adresą,
    • pasirenka mokėjimo būdą,
    • pasirenka Pristatymo būdą,
    • patvirtina Užsakymą paspausdamas mygtuką: „Patvirtinu, užsakau ir moku“ (arba panašų).
  • Pardavėjas išimtiniais atvejais gali pažymėti kai kuriuos Produktus kaip specialius pasiūlymus (pvz., išankstinį pardavimą ar išpardavimą, didelio susidomėjimo arba riboto prieinamumo prekes). Tokiu atveju Produkto aprašyme bus pateikta svarbi informacija (kiek vienetų vienas asmuo gali įsigyti, preliminari pristatymo data ir pan.).
  • Iškart po to, kai Klientas pateikia Užsakymą, Pardavėjas nurodytu el. paštu išsiunčia patvirtinimą apie Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymą.
  • Užsakymai vykdomi darbo dienomis, Pardavėjo darbo valandomis, ir išsiunčiami per tris darbo dienas nuo to momento, kai Pardavėjas gauna pilną užsakymo sumą, arba nuo tada, kai Klientas pasirenka atsiskaitymą grynaisiais pristatymo metu (mokėjimas „pobranie“). Apie ypatingus atvejus, dėl kurių užsakymo įvykdymas gali užtrukti ilgiau, Pardavėjas informuoja Klientą, taip pat suteikdamas informaciją apie jo teises.
  • Jeigu Užsakyme nurodomi konkretūs Produkto variantai (pvz., skonis, spalva, dydis, modelis), Klientas patvirtina, kad po užsakymo pateikimo nebus įmanoma pakeisti varianto. Taip pat negalima keisti pasirinktų Produktų ar jų variantų remiantis pastabomis komentaruose arba el. laiškuose. Jeigu Produktas pažymėtas kaip dovana (gratis), Klientas sutinka, kad dovana bus išsiunčiama automatiniu būdu atsitiktine spalva, dydžiu ar kt. Neįmanoma tokių dovanų pakeisti į kitas ar gauti piniginės kompensacijos.
  • Produkto pristatymo adresą Klientas nurodo tik užsakymo pateikimo metu. Kiti nurodymai (komentaruose, pastabose ir pan.) nebus atsižvelgiami. Jeigu Klientas suprato, kad nurodė neteisingą adresą, jis privalo kuo skubiau apie tai informuoti Pardavėją dar prieš išsiunčiant prekes (telefonu ar el. paštu). Mūsų parduotuvėje užsakymai vykdomi automatiškai, todėl ne visada spėsime pakeisti adresą.
  • Kliento užsakymas galioja tris darbo dienas. Jeigu per šį laiką Klientas neatsiima prekės, nesumoka arba Pardavėjui nepavyksta su juo susisiekti, užsakymas gali būti anuliuotas.

§ 5 Mokėjimas ir Pristatymas

  • Užsakyti Produktai pristatomi adresu, kurį Klientas nurodė pateikdamas užsakymą, arba paruošiami atsiėmimui vietoje. Pristatymo / atsiėmimo būdą Klientas pasirenka kiekvienąkart pateikdamas Užsakymą, prieš sudarant Pirkimo–pardavimo sutartį.
  • Pristatymo išlaidos priklauso nuo prekės tipo ir svorio. Užsakant kelis Produktus, bendra pristatymo kaina nurodoma užsakymo formos suvestinėje prieš sudarant Pirkimo–pardavimo sutartį. Siunčiant į Didžiąją Britaniją (po „Brexit“) gali būti taikomi papildomi importo mokesčiai, jei užsakymo vertė viršija tam tikrą sumą. Pardavėjo nurodytos pristatymo išlaidos apima tik siuntos gabenimo ir eksporto mokesčius. Dėl „Brexit“ gavus siuntą, kurjeris gali paprašyti sumokėti papildomą importo mokestį. Norint sužinoti, ar toks mokestis bus taikomas, bei jo dydį, reikėtų kreiptis į atitinkamą vežėją Didžiojoje Britanijoje.
  • Jeigu Klientas pastebi, kad siuntinys ar jo turinys yra pažeistas ar nekompletiškas (net jei pakuotė vizualiai nepažeista), rekomenduojama pateikti skundą (reklamaciją) vežėjui. Tai palengvina skundų nagrinėjimo procesą.
    • Jei siuntą pristato kurjeris:
      • skundą galima pateikti tiesiogiai vežėjui, kartu su kurjeriu surašant siuntos būklės aktą. Skundas vežėjui pateikiamas per 7 dienas nuo siuntos gavimo; arba
      • kreiptis į Pardavėją (geriausia per 24 val. nuo siuntos gavimo) el. paštu: sklep@musclepower.pl.
    • Jei siunta pristatoma į paštomatą (paczkomat):
      • galima parodyti pažeidimą paštomate įrengtai stebėjimo kamerai,
      • pažeistą neatidarytą siuntą galima įdėti atgal į tą pačią paštomato dėžutę ir ją uždaryti – pagal paštomato ekrane pateikiamus nurodymus,
      • skundą galima pateikti paštomato operatoriui – vadovaujantis paštomato ekrane rodomais nurodymais – arba Pardavėjui el. paštu: sklep@musclepower.pl.
  • Jeigu Klientas užsisakė kelis Produktus, Pardavėjas gali juos išsiųsti atskiromis siuntomis. Bendra pristatymo kaina, nurodyta užsakymo suvestinėje, dėl to nesikeičia.
  • Jeigu Pardavėjas negali įvykdyti užsakymo, jis gali pasiūlyti kitus tos pačios kokybės, paskirties ir kainos Produktus (vadinamą „pakaitinį įvykdymą“). Klientas gali sutikti su tokiu pasiūlymu arba atsisakyti sutarties.
  • Galimi atsiskaitymo būdai perkant Produktus Internetinėje parduotuvėje:
    • bankinis pavedimas į sąskaitą:
      • sąskaita PLN valiuta (mBank): 09 1140 1889 0000 4576 6500 1013,
      • tarptautiniai pavedimai (Bank Pekao S.A. I O. Częstochowa, BIC (Swift) PKOPPLPW, IBAN: PL80 1240 1213 1978 0011 1124 0419);
    • apmokėjimas banko kortele – kortelė nurašoma prekių išsiuntimo momentu,
    • grynaisiais ar kortele atsiimant prekes Pardavėjo fizinėje parduotuvėje,
    • PayPo – išorinis apmokėjimų sprendimas,
    • ApplePay – išorinis apmokėjimų sprendimas,
    • GooglePay – išorinis apmokėjimų sprendimas,
    • Blik – išorinis apmokėjimų sprendimas,
    • Mokėjimas dalimis (išsimokėtinai),
    • Apmokėjimas grynaisiais pristatymo metu („Pobranie“),
    • Skubus apsipirkimas per Smile – išorinis apmokėjimų sprendimas,
    • InPostPay – išorinis apmokėjimų sprendimas.
  • Pardavėjas informuoja, kad užsakymai užsienio valiuta konvertuojami į Lenkijos zlotus (PLN) pagal Lenkijos nacionalinio banko (NBP) A lentelėje nurodytą kursą, galiojantį užsakymo pateikimo dieną.
  • Tam tikri mokėjimai turi nustatytas ribas. Jei mokėjimas atliekamas:
    • grynaisiais fizinio asmens, riba – 20 000 PLN,
    • grynaisiais verslininko, riba – 15 000 PLN.
  • Pardavėjas išrašo ir siunčia PVM sąskaitas faktūras elektronine forma, užtikrindamas jų autentiškumą ir turinio vientisumą.
  • Kiekviena elektroninė sąskaita faktūra siunčiama Kliento nurodytu el. paštu. Jei Klientas pakeičia el. pašto adresą ir apie tai neinformuoja Pardavėjo, laiškai siunčiami senuoju adresu bus laikomi tinkamai įteiktais.
  • Pardavėjas neatsako už neteisingai Kliento pateiktus duomenis.
  • Jei Klientas atsisako sutarties arba jei pretenzija dėl produkto patenkinama ir Klientas pasirinko pinigų grąžinimą, lėšos grąžinamos tokiu pat būdu, kokiu buvo gauta įmoka.

§ 6 Skundai (reklamacijos)

  • Išskyrus 8 punkte nurodytą atvejį, Pardavėjas prisiima atsakomybę už prekės neatitiktį sutarčiai (garan. / rankojmė / kt.).
  • Norėdamas pasinaudoti teisėmis dėl prekės neatitikties sutarčiai, Klientas privalo pristatyti prekes su defektais Pardavėjui bei pateikti atitinkamą raštišką pretenziją. Jei Klientas yra Vartotojas, Pardavėjas dengia prekių grąžinimo išlaidas.
  • Skundai gali būti pateikiami bet kokia forma, pavyzdžiui, naudojant skundo formą. Tačiau Pardavėjas rekomenduoja siųsti informaciją el. paštu: sklep@musclepower.pl. Pardavėjas įsipareigoja atsakyti per 14 dienų nuo skundo gavimo.
  • Gamintojas atsako už garantiją tokiais terminais ir sąlygomis, kurios nurodytos garantijos lapelyje / produkto aprašyme, arba pagal teisės aktus (jei tokio žymėjimo nėra). Jei garantijos dokumentas / produkto aprašymas tai leidžia, Klientas gali pateikti reikalavimus pagal garantiją tiesiogiai Gamintojui, kurio adresas nurodytas garantijos lapelyje / etiketėje. Pardavėjas nurodo, kad pats nėra parduodamų Produktų gamintojas. Ši nuostata netrukdo ir neriboja Vartotojo teisių, kylančių iš rankojmės (atsakomybės už prekės trūkumus) ar kitų galiojančių įstatymų.
  • Klientas gali atsiimti skundžiamą Produktą tokiu būdu ir toje vietoje, kurioje jį pristatė Pardavėjui.
  • Vartotojas gali naudotis alternatyviais (neteisminiais) ginčų sprendimo būdais. Pavyzdžiui:
  • Jeigu Klientas yra Verslininkas arba Verslininkas su vartotojo teisėmis pagal Lenkijos civilinio kodekso 558 § 1 sak. 1 ir 5564 str., Pardavėjo atsakomybė už prekės trūkumus (rankojmė) yra pašalinama.

§ 7 Sutarties atsisakymas

  • Nepriklausomai nuo teisių, kylančių iš prekės neatitikties sutarčiai (rankojmė), Klientas, kuris yra Vartotojas arba Verslininkas su vartotojo teisėmis, per 14 dienų nuo Produktų gavimo gali atsisakyti Pirkimo–pardavimo sutarties nenurodydamas priežasčių.
  • Teise atsisakyti Pirkimo–pardavimo sutarties pasinaudojama pateikiant Pardavėjui pareiškimą apie sutarties atsisakymą. Tai galima padaryti:
    • elektroniniu paštu adresu: sklep@musclepower.pl,
    • išsiunčiant registruotą laišką su pasirašytu pareiškimu Pardavėjo adresu.
  • Norint išlaikyti 14 dienų terminą, pakanka išsiųsti pareiškimą apie atsisakymą dar nepasibaigus šiam terminui.
  • Produktai nepakitusios būklės turi būti išsiųsti atgal nedelsiant po pareiškimo apie atsisakymą pateikimo, bet ne vėliau kaip per 14 dienų.
  • Pardavėjas privalo nedelsdamas (ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pareiškimo apie atsisakymą gavimo) grąžinti visas Kliento sumokėtas įmokas, įskaitant Pristatymo išlaidas. Tačiau Pardavėjas gali sulaikyti lėšų grąžinimą iki kol gaus Produktus arba įrodymus, kad jie išsiųsti atgal.
  • Klientas atsako už Produkto vertės sumažėjimą, kuris atsirado dėl naudojimo viršijant tą naudojimo apimtį, kuri būtina produkto pobūdžiui ir savybėms nustatyti.
  • Klientas, kuris yra Vartotojas ar Verslininkas su vartotojo teisėmis, padengia tiesiogines grąžinimo (siuntimo) išlaidas.
  • Pardavėjas, vadovaudamasis galiojančiais įstatymais, grąžina pristatymo išlaidas tik iki pigiausio Pardavėjo siūlomo pristatymo būdo kainos. Jei Klientas pasirinko brangesnį pristatymo būdą, jis negali reikalauti skirtumo kompensacijos.
  • Klientas, kuris yra Vartotojas ar Verslininkas su vartotojo teisėmis, negali atsisakyti Sutarties, jeigu:
    • prekei gaminti buvo naudojamos individualios vartotojo nuorodos (neprefabrikuotas gaminys), pritaikytos jo asmeniniams poreikiams,
    • prekė greitai genda arba turi trumpą galiojimo laiką,
    • prekė tiekiama užantspauduotoje pakuotėje, kurios nebegalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta,
    • prekė po pristatymo buvo neatskiriamai sumaišyta su kitais daiktais pagal savo pobūdį.
  • Pardavėjas lėšas grąžina banko pavedimu į sąskaitą, iš kurios buvo gauta įmoka už Produktą, nebent šalys susitartų kitaip.

§ 8 Atsiliepimai

  • Internetinėje parduotuvėje Klientas gali rašyti atsiliepimus apie įsigytus Produktus.
  • Atsiliepimas turi būti susijęs su konkrečiu Kliento įsigytu Produktu.
  • Klientas gali parašyti tik vieną atsiliepimą apie tą patį Produktą. Pardavėjas nepaskelbs papildomų to paties Kliento atsiliepimų apie tą patį Produktą.
  • Prieš pateikdamas atsiliepimą, Klientas privalo įsitikinti, kad jo turinys neprieštarauja teisės aktams, gerajai moralei ir nepažeidžia kitų asmenų teisių ar interesų.
  • Atsiliepimai negali:
    • labai grubiai pažeisti taisyklingos lietuvių kalbos normų,
    • turėti necenzūrinių žodžių,
    • kurstyti smurtą ar neapykantą,
    • propaguoti rasizmą,
    • įžeisti kitus asmenis,
    • skleisti nuomones, prieštaraujančias visuotinai priimtoms moralės normoms,
    • turėti informacijos, kuri gali rodyti nusikalstamą veiką, arba nesąžiningos konkurencijos požymių, pažeisti autorines ar pramonines teises,
    • reklamuoti konkurentų prekes ar paslaugas,
    • turėti nuorodų į kitas interneto svetaines,
    • atskleisti konkrečių asmens duomenų.
  • Prie atsiliepimo galima pridėti vieną nuotrauką. Joje turi būti aiškiai matomas pats Produktas arba jo funkcinė savybė. Jei nuotrauka neatitinka šio reikalavimo, ji nebus paskelbta.
  • Nuotraukos formatas turėtų būti png, jpg, jpeg arba gif, o failo dydis neturėtų viršyti 10 MB.
  • Už savo atsiliepimų turinį atsako pats Klientas.
  • Jeigu Klientas rašo atsiliepimą, nebūdamas prisijungęs prie savo paskyros, Pardavėjas gali paprašyti nurodyti el. pašto adresą galimam kontaktui. Šis adresas nebus matomas kitiems.
  • Pardavėjas tikrina visus atsiliepimus. Patikrinimą atlieka sistema (automatiškai) ir moderatorius (rankiniu būdu):
    • jeigu atsiliepimas turi nuorodų ar necenzūrinių žodžių (taip pat ir užsienio kalba), sistema tokius atsiliepimus blokuoja ir nurodo pranešimą (SPAM). Tada reikia iš naujo parašyti atsiliepimą be netinkamo turinio,
    • naudojame biblioteką, kuri automatiškai blokuoja atsiliepimus, kuriuose yra konkurentų vardų ar kitų frazių, būdingų robotams. Tokie atsiliepimai nebus paskelbti. Mes nuolat tobuliname šią biblioteką,
    • moderatorius tikrina atsiliepimus apie Produktus, kurių prekyba dar nepradėta (pavyzdžiui, išankstinis pardavimas). Jeigu Klientas turi prekę, nors ji dar oficialiai neišleista mūsų rinkoje (pvz., įsigijo kitoje šalyje), jis turėtų pažymėti atsiliepimą su prierašu (pvz., #IšankstinėAtsiliepimoVersija). Jei to nebus padaryta ir mes negalėsime patvirtinti jo autentiškumo, toks atsiliepimas nebus paskelbtas,
    • jei Klientas neturi Produktų, jis neturėtų jų vertinti. Tokia nuomonė gali klaidinti kitus. Atsiliepimą derėtų rašyti tik turint realios patirties su Produktu.
  • Moderatorius patikrina atsiliepimus per 48 valandas nuo jų pateikimo. Mes nekeičiame atsiliepimų teksto. Jei moderatoriui kyla įtarimų, kad atsiliepimas pažeidžia šias Taisykles, jis nebus paskelbtas arba bus pašalintas. Siekdami užtikrinti atsiliepimų autentiškumą, tam tikrais atvejais galime paprašyti pateikti pirkimo įrodymą ar kitą patvirtinimą, kad Klientas (ar jo artimieji) tikrai turi Produktą. Apie tai informuosime Klientą el. paštu per 96 valandas nuo įtarimų atsiradimo. Laišką išsiųsime:
    • Kliento nurodytu el. paštu, jeigu Klientas neturi paskyros mūsų parduotuvėje,
    • el. paštu, susietu su Kliento paskyra, jei jis tokią turi.
  • Jeigu Klientas nesutinka su mūsų sprendimu, jis gali atsakyti į mūsų laišką per 7 dienas nuo jo gavimo. Šis terminas yra galutinis – jam pasibaigus, Klientas nebegalės pateikti skundo, o atsiliepimas bus pašalintas arba nepaskelbtas. Mes atsakysime į skundą per 7 dienas nuo jo gavimo. Galime skundą patenkinti ir grąžinti atsiliepimą arba jį pašalinti iš sistemos – sprendimas galutinis. Jeigu atsiliepimas bus pašalintas, Klientas visuomet gali parašyti naują atsiliepimą apie tą Produktą.
  • Mes galime susisiekti su Klientu dėl jo atsiliepimo naudodamiesi duomenimis, kuriuos jis pateikė (telefono nr., el. paštas).
  • Skelbdamas atsiliepimą, Klientas suteikia mums neribotą laike ir nemokamą licenciją jį naudoti, platinti, skelbti, kopijuoti, modifikuoti ir platinti tiek Europos Sąjungos teritorijoje, tiek už jos ribų. Tai reiškia, kad mes galime:
    • platinti (ar jo dalį) viešai jį paskelbdami, kad kiekvienas galėtų su juo susipažinti bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje,
    • viešai demonstruoti, dauginti ar pakartotinai skelbti,
    • fiksuoti ir dauginti bet kokia technika (spausdinimu, reprografija, skaitmeniniu įrašu, magnetiniu įrašu ir pan.) bet kokius egzempliorius (ar jų dalį),
    • suteikti sublicenciją tretiesiems asmenims, kad jie galėtų naudoti atsiliepimą (ar jo dalį),
    • naudoti atsiliepimą (ar jo dalį) reklamuojant ir populiarinant mūsų parduotuvę.
  • Mūsų parduotuvėje atsiliepimai pagal nutylėjimą rodomi nuo „naudingiausių“. Kiekvienas vartotojas gali pasikeisti šį rikiavimą rankiniu būdu.
  • Mūsų parduotuvėje atsiliepimus galima rūšiuoti:
    • pagal „naudingiausius“. Tam įtakos turi:
      • kiek kiti vartotojai balsavo „už“ ar „prieš“,
      • ar atsiliepimas patvirtintas pirkimu,
      • atsiliepimo ilgis (daugiau nei 300 simbolių su tarpais),
      • ar prie atsiliepimo pridėta nuotrauka,
    • nuo naujausių,
    • nuo aukščiausio Produkto įvertinimo (žvaigždučių). Jei yra keli atsiliepimai su tuo pačiu žvaigždučių skaičiumi, aukščiau rodomi naujesni,
    • nuo žemiausio Produkto įvertinimo (žvaigždučių). Jei yra keli atsiliepimai su tuo pačiu žvaigždučių skaičiumi, aukščiau rodomi naujesni,
    • rodomi tik patvirtinti pirkimu.
  • Jeigu Produktas yra kelių variantų (pvz., skirtingos spalvos ar atminties talpos), to Produkto puslapyje rodomi atsiliepimai apie visas versijas. Prie kiekvieno atsiliepimo nurodome, kokiai versijai jis pateiktas. Taip pat galite filtruoti atsiliepimus, kad matytumėte tik jūsų dominančios versijos atsiliepimus.
  • Galite naudotis filtru, kad būtų rodomi tik patvirtinti pirkimu atsiliepimai.
  • Jei mes ar mūsų partneriai organizuosime akcijas, kuriose bus skatinama rašyti atsiliepimus, kiekvienas tokios akcijos metu gautas atsiliepimas bus pažymėtas žyma (pvz., #bioręudziałwpromocji) ar panašia, kuri informuos, kad atsiliepimas gautas akcijos metu. Išsamiau tai bus reglamentuota konkrečių akcijų taisyklėse. Kiekvienas toks žymėjimas bus rodomas atsiliepimo pradžioje.

§ 9 Asmens duomenų apsauga

  • Pardavėjas tvarko Klientų asmens duomenis pagal galiojančius teisės aktus ir Privatumo politiką (lenk. „polityka prywatności“). Privatumo politika pateikiama šių Taisyklių priede.
  • Tvarkome Klientų asmens duomenis šiais atvejais:
    • kai Klientas pateikia užsakymus Internetinėje parduotuvėje,
    • kai Klientas sutinka dėl rinkodaros veiksmų,
    • kai Pardavėjas turi teisėtą interesą (pvz., reikalavimų pateikimas ar gynyba).
  • Klientas duomenis pateikia savanoriškai. Jeigu duomenys nepateikiami, sutarties sudaryti ir įvykdyti nebus galima.
  • Asmens duomenų valdytojas yra Pardavėjas: MUSCLE POWER Sp. z o.o., registruota Čenstakavoje (ul. Krakowska g. 45 /86/87A, 42-202 Čenstakava). Išsamesnė informacija pateikta §1 1 dalies a punkte.
  • Klientas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis, juos taisyti, ištrinti, apriboti jų tvarkymą, nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi, prašyti perkelti duomenis ir pateikti skundą priežiūros institucijai. Taip pat Klientas bet kada gali atšaukti savo sutikimą, nedarydamas poveikio iki atšaukimo atlikto duomenų tvarkymo teisėtumui.
  • Išsamias asmens duomenų tvarkymo taisykles rasite Privatumo politikoje.
  • Kliento asmens duomenys perduodami saugiai, naudojant šifravimą (TLS arba SSL protokolus). Tai galioja ir pateikiant užsakymą, ir prisijungiant prie paskyros. Be to, mūsų svetainės bei kitos sistemos reguliariai tikrinamos bei saugomos, siekiant apsaugoti vartotojų duomenis nuo neteisėto priėjimo, sunaikinimo ar pakeitimo tiek mūsų, tiek mūsų partnerių atžvilgiu.
  • Atminkite: Jūs esate atsakingi už pasekmes, kilusias dėl tyčinio ar netyčinio prisijungimo duomenų (vartotojo vardo ir slaptažodžio) atskleidimo kitiems asmenims, nebent įrodytumėte, kad duomenys buvo gauti neteisėtai. Todėl reikėtų saugoti šiuos duomenis ir naudoti sudėtingus slaptažodžius (mažiausiai 8 simboliai, įskaitant didžiąsias ir mažąsias raides, skaičius ir specialiuosius simbolius).
  • Atminkite: jeigu sužinosite, kad jūsų paskyrą naudoja kitas asmuo, privalote nedelsdami apie tai informuoti mus – iki to laiko už visus veiksmus jūsų paskyroje atsakote jūs.

§ 10 Prenumeratos pardavimas (Subskripcija)

  • Pardavėjas gali teikti Klientui elektroninę paslaugą – Subskripciją.
  • Naudojantis Subskripcija, pasirinkti Produktai gali būti periodiškai pristatomi Klientui jo nustatytais intervalais, nereikalaujant kaskart pateikti naujo Užsakymo, iki kol Subskripcija bus nutraukta. Mokėjimas už Subskripciją atliekamas tik naudojant ciklinius mokėjimus (lenk. Płatności cykliczne) ir tik iš vienos mokėjimo kortelės.
  • Pašalinus (atjungus) Kortelę iš Subskripcijos, Subskripcija nutraukiama.
  • Ciklinių mokėjimų operacijos vykdomos tik po to, kai Kortelės turėtojas užsiregistruoja Operatoriaus sistemoje (arba subjekto, per kurį Operatoriaus vykdomos operacijos). Registracija reikalinga tam, kad patvirtintume, jog mokėjimą inicijuojantis asmuo yra teisėtas Kortelės savininkas. Prieš registruojant Kortelę operacijos puslapyje, Klientas turi sutikti su automatiniu (reguliariu) pinigų nuskaitymu (aktyvuoti „Płatności cykliczne“). Šis sutikimas saugomas Operatoriaus sistemoje.
  • Klientas sukuria Subskripciją, pažymėdamas šią funkciją Internetinėje užsakymo formoje. Patvirtinimas apie Subskripcijos sukūrimą nedelsiant išsiunčiamas Kliento el. paštu, nurodytu pirmojo subskripcinio Užsakymo metu.
  • Klientas valdo Subskripciją per savo paskyrą, naudodamasis jam prieinamomis parinktimis.
  • Subskripcija sudaroma neterminuotam laikotarpiui.
  • Klientas bet kada gali nutraukti Subskripciją. Nutraukus Subskripciją, tuo pačiu atšaukiamas sutikimas cikliniams mokėjimams nuo Kortelės. Tokiu atveju naujas Subskripcijos Užsakymas nebus sukurtas. Jei Subskripcijos nutraukimas įvyks vėliau nei el. laiške, minimame 11 punkte, nurodyta data, tuomet einamasis Subskripcijos Užsakymas bus įvykdytas kaip paskutinis.
  • Subskripcija nutraukiama, kai Klientas savo paskyros nustatymuose pasirenka „Zakończ subskrypcję“ (lietuviškai: „Nutraukti subskripciją“).
  • Taip pat Klientas gali nutraukti Subskripciją, parašydamas Pardavėjui el. laišką adresu: sklep@musclepower.pl.
  • Pardavėjas turi teisę keisti prekių kainas Subskripcijos galiojimo metu, apie tai informuodamas Klientą el. paštu, nurodytu 11 punkte.
  • Prieš kiekvieną Subskripcijos Užsakymą Pardavėjas išsiunčia Klientui el. laišką apie naujo Subskripcinio užsakymo sukūrimą, nurodydamas jo turinį, kiekį, kainą (įskaitant kainos pokytį, jeigu toks buvo), numatomą įvykdymo datą ir planuojamą lėšų nurašymo nuo Kortelės dieną – ne vėliau kaip prieš 3 dienas. Be to, Pardavėjas informuoja apie galimybę nutraukti Subskripciją, pateikdamas nuorodą į paskyros nustatymus, kur galima tai padaryti, ir datą, iki kurios tai bus veiksminga. Jei nutraukimas įvyks vėliau, einamasis Užsakymas bus įvykdytas kaip paskutinis.
  • Jeigu kortelės nuskaitymas nepavyks (nepakanka lėšų, pasibaigęs kortelės galiojimas, techninės kliūtys ir kt.), Klientas apie tai bus informuotas el. paštu.
  • Jeigu Kortelės, susietos su Subskripcija, galiojimas baigsis arba negalės būti autorizuotas mokėjimo nurodymas, Subskripcija bus nutraukta.
  • Subskripcijos Užsakymas bus įvykdytas tik sėkmingai nurašius lėšas nuo Kortelės.
  • Nutraukus Subskripciją, nedelsiant nutrūksta ir pirkimo sutartis dėl konkrečių prekių.

§ 11 Baigiamosios nuostatos

  • Jeigu Pirkimo–pardavimo sutartis sudaroma su Klientu, kuris yra Verslininkas, Pardavėjo atsakomybė už neįvykdymą ar netinkamą įvykdymą ribojama tik tyčinio kaltės atvejais ir tik tiek, kiek siekia reali patirta žala.
  • Iškilus ginčui dėl Pirkimo–pardavimo sutarties, šalys stengsis jį spręsti taikiai. Visus ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, reglamentuoja Lenkijos teisė.
  • Ginčus, kylančius iš šių Taisyklių, kai Klientas yra Verslininkas, sprendžia teismas pagal Pardavėjo buveinės vietą.
  • Pardavėjas informuoja Klientą – Vartotoją apie galimybę pasinaudoti neteisminiu skundų nagrinėjimu ir reikalavimų pateikimu. Taikytini metodai pateikiami kompetentingų subjektų (pvz., vartotojų teisių ombudsmeno, Vojevodės prekybos inspekcijų) buveinių vietose ar interneto svetainėse. Jų sąrašas pateikiamas Lenkijos Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos (UOKiK) svetainėje.
  • Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles. Visi Užsakymai, priimti iki naujos Taisyklių versijos įsigaliojimo, vykdomi pagal tą versiją, kuri galiojo jų pateikimo metu. Klientas gali sutikti su pakeitimais arba jų nepriimti – pastaruoju atveju jis nebegalės pateikti naujo Užsakymo mūsų Internetinėje parduotuvėje.
  • Šios Taisyklės įsigalioja 2024 m. birželio 1 d.
pixel